Vakantie Bijbel Week

Een andere manier waarop we het evangelie van Jezus Christus in het dorp bekend willen maken is het houden van een Vakantie Bijbel Week. Samen met onze broeders en zusters van de Gereformeerde Kerk (vrijgemaakt) wordt dit georganiseerd.

In een gezellige sfeer worden alle kinderen in Bedum (4-12 jaar) door Bijbelverhalen, liederen en andere middelen bekend gemaakt met het Evangelie van Jezus Christus. Ook wordt er voor tieners in de leeftijd van 10 tot 16 jaar in deze week een mooie avond georganiseerd.

Vakantiebijbelweek 2024 - Tel maar mee!

Het is bijna zover, komende meivakantie zijn er weer 3 dagen die in het teken staan van de Vakantie Bijbel Week met als thema “Tel maar mee!”.

Het is een ontzettend leuk thema waar we veel mee kunnen. In de verschillende werkgroepen worden de laatste puntjes op de “i” gezet voor deze mooie week, waarin we natuurlijk veel kinderen en jeugd hopen te ontmoeten.

Maandagmiddag hopen we te beginnen met een spelmiddag. Als je het leuk vindt, mag je die middag verkleed komen, maar het is natuurlijk geen verplichting. Dinsdag- en woensdagmorgen is er een programma in de kerk “met de scheve toren” in Bedum.

De tijden zijn als volgt:
Ma 13.30 -15.30 uur (inloop vanaf 13.15 uur)
Di 10.00 -12.00 uur (inloop vanaf 09.45 uur)
Woe 10.00 -12.30 uur (inloop vanaf 09.45 uur) met patat
Dinsdagavond Tieneravond vanaf 18.30 uur met eten.
Locatie: familie Knol, Oude Dijk 21 te Bedum.

Neem je vriendjes en vriendinnetjes alle dagen gezellig mee! We vragen voor dit alles God om Zijn helpende Hand en Zijn Zegen.

Heeft u/heb jij zin om je steentje bij te dragen aan deze Vakantie Bijbel Week, geef dit dan even door bij o.a. onderstaande personen. Ook maatschappelijke stage-uren kunnen geregeld worden.
Vele handen maken licht werk!

Het team heeft er heel veel zin in, jij komt toch ook?

Namens het team VBW
Jeanetta Smit en Irma van den Bergh